Skip to main content

Selamat Datang ke Kedai Hamper Zeeyra!

Assalamualaikum wbt, selamat sejahtera semua!

Zeeyra, Kedai Hamper dan Hadiah terkemuka di Melaka mengucapkan selamat datang kepada anda ke kedai hamper Melaka kami! Klik sini -> untuk senarai hamper dan harga.



Jika anda:
  • Warga Melaka
  • Mempunyai hubungan kerjasama perniagaan yang sangat bermakna buat anda
  • Dipertanggungjawabkan untuk menjayakan sesuatu Majlis
  • Anda ingin untuk pergi lebih jauh
dan
  • Anda perlukan servis tempahan Hamper yang pantas dan berpengalaman untuk meningkatkan reputasi dan hubungan baik anda?

In syaa Allah,
Zeeyra boleh bantu anda.

Kami menyediakan perkhidmatan tempahan pelbagai pilihan jenis Hamper dan Hadiah dengan pelbagai pilihan harga untuk membantu anda menjayakan majlis-majlis penting anda dengan teratur.

Antara Hamper yang kami sediakan adalah:


1. Hamper Raya Ekslusif.
2. Hamper Hadiah Ekslusif untuk Korporat.
3. Hamper Barangan Kebanggaan Melaka.
4. Hamper Makanan dan Minuman dan Hamper Tupperware.
5. Hamper Buah.
6. Hamper Cabutan Bertuah ( Hamper Majlis ).

Kami juga turut menyediakan perkhidmatan penghantaran ke seluruh negeri Melaka (mengikut syarat dan terma).

Kami menyediakan servis pantas dan boleh diharap dengan menggunakan pengalaman kami hampir 3 tahun dalam bidang Hamper dan Hadiah.

Zeeyra sentiasa boleh diharap membantu menjayakan majlis dan matlamat anda.

Anda dijemput datang ke kedai kami dan dapatkan hamper pelbagai pilihan yang telah tersedia siap untuk anda ( Hamper Ready Made Melaka / Hamper siap Melaka) di:

ZEEYRA
KEDAI HAMPER DAN HADIAH
MT 2196, Jalan Taman Bandar Baru,
78300 Masjid Tanah, Melaka.




Untuk tempahan dan penghantaran
Terus hubungi kami di 010-3476512 sekarang dn anda akan dilayan oleh staff pemasaran kami.

Sekali lagi, Call 010-3476512 sekarang untuk tempah hamper anda dan jayakan majlis anda.

Di Zeeyra, kami bantu "Menaikkan Nilai Hubungan Bermakna Anda"



Terima Kasih.
Zeeyra, Kedai Hamper dan Hadiah,
Masjid Tanah, Melaka.
017-3054350

Anda turut dijemput untuk ke FB Page Kami : Zeeyra Kedai Hamper dan Hadiah Melaka

Comments

Popular posts from this blog

Hamper Makanan / Tupperware Melaka by zeeyrahamper.com

Assalamualaikum, dan selamat sejahtera semua! Kami sedia menerima tempahan Pelbagai Jenis Hamper  untuk semua jenis Majlis. Sila lihat antara Contoh Hamper Makanan Murah di Melaka kami : Hamper Makanan dan Minuman RM40 Hamper Makanan dan Minuman RM25-RM30  Hamper Makanan dan Tupperware RM20-RM35 Hamper Makanan dan Minuman RM80 Hamper Tupperware RM35 Hamper Makanan Ringan RM5 Hamper Tupperware dan Minuman RM5 Hamper Makanan dan Tupperware RM10 Berminat? Hubungi kami di  017-3054350  untuk tempahan sekarang! untuk Whatsapp, terus tekan Sini . NAK TENGOK LEBIH HAMPER DALAM CATALOG ZEEYRA? KLIK BUTANG MERAH KAT BAWAH: Terima Kasih, Zeeyra, Kedai Hamper dan Hadiah Melaka. Masjid Tanah, Melaka. email: zeeyrarich@gmail.com tel: 017-3054350 # hamper melaka  # hamper murah melaka  # hamper baby melaka  # tempahan hamper di melaka  #kedai hamper melaka  # hampe

Hamper Makanan dan Minuman RM20 Melaka

Set Hamper Makanan dan Minuman berkualiti, sesuai untuk Hadiah Aktiviti Dewasa dan Remaja juga kanak-kanak. Apa yang anda akan dapat dalam set ini ialah : Bakul. Rota. Air Botol Besar. Keropok Besar. Maggie Cup. Yoki/Oat/Moore. Danish. Choc Twist. # Kandungan barangan mungkin akan berubah dari masa ke semasa mengikut availability stock barangan. # Pilihan Warna Reben : Random @ mengikut tema majlis anda.       Kami mengalu-alukan tempahan secara pukal (Bulk Order). Tiada Had Minimum Order. Delivery Servis disediakan untuk seluruh Melaka dengan caj delivery minima mengikut destinasi. Self-Collect disediakan di alamat kami di Masjid Tanah, Melaka. (Sila klik pada location direction untuk panduan ke kedai kami). Klik sini untuk direct whatsapp kami :  Auto Whatsapp Zeeyra Hamper  (Sila nyatakan jenis Hamper dan Kuantiti yang dikehendaki di dalam whatsapp anda, beserta pilihan warna reben jika ada)   Terima kasih, Zeeyra, 017-3054350 http://ift.tt/2muKlKw

HAMPER MELAKA - Hamper Cabutan Bertuah Melaka

SENARAI HAMPER CABUTAN BERTUAH KAMI: RM3 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm3 RM5 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm5 RM10 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm10 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm10 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm10 RM15  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm15 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm15 RM20  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm20 RM30 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm30 RM35 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm35 RM40  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm40 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm40 RM45 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm45 RM50  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm50 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm50 RM80 Hamper Cabutan Bertuah dan Hamper Majlis di Melaka RM100  "Kami turut buat hamper mengikut bajet dan  permintaan anda."