Skip to main content

Bouquet Coklat Melaka by Zeeyrahamper.com

 

Birthday isteri anda dah nak dekat?

 

Anda nak bagi surprise hadiah bouquet bunga dan coklat kat isteri anda?

 

Nak tak saya share kat mana anda boleh cari hadiah bunga dan coklat yang boleh tawan hati isteri anda kat Melaka ni tanpa anda susah-susah keluar rumah pergi cari tapi dah ada orang yang akan hantar bouquet bunga coklat special tu kat isteri anda kat office dia?

 

Hi, Assalamualaikum wbt.

 

Saya Ida dari Masjid Tanah, Melaka. Kerja saya buat anda dan orang tersayang anda happy. Sekarang ni saya happy sangat buat kerja ni sebab boleh tengok reaksi ramai orang happy dan puas hati dengan apa yang saya buat.

 

Dulu, saya tak buat sangat order untuk bouquet coklat ni, buat sikit-sikit je. Bukan apa, sebab tak berani… 

 

Tapi lepas tu, adik saya pulak yang suruh saya buat order bouquet coklat ni. Sebab dia cakap, ramai giler orang cari servis buat order bouquet coklat ni. Lagipun kalau kat Melaka, memang tak ramai sangatla yang buat.

 

Fikir punya fikir, saya pun setuju nak buat. Yerlahkan, bukannya tak reti buat, masuk kelas pun dah belajar buat, praktik pun dah… Just tak berani sangat je nak ambil order. 

 

Apa lagi, saya pun ajar team saya macam mana nak buat bouquet coklat untuk birthday yang menawan. Tak cukup dari tu, saya panggil lagi sorang pakar buat bouquet coklat ni untuk ajar balik team saya cara sebenar, mudah dan simple untuk buat bouquet ni.

 

Bila dah lama-lama buat tu, makin cantik dan menawan bouquet coklat yang team saya buat ni. Saya pun bila free ada buat jugak. 

 

Jadi apa lagi, makin ramailah yang order bouquet coklat untuk birthday isteri tersayang, sampai saya dan team dah start tak menang tangan nak buat hari-hari.

 

Sekarang ni, bila team saya pergi buat delivery atau penghantaran bouquet coklat ni kat isteri masing-masing di area Melaka, diorang ni biasanya memang akan ambil gambar dengan client sekali dengan bouquet coklat yang dihantar tu. Lepas je ambil gambar, mesti diorang akan whatsapp saya gambar-gambar tu. 

 

Semua isteri yang dapat hadiah bouquet coklat birthday tu, muka sorang-sorang tak tahu nak cakap apa… Bukan main happy, ceria, senyum, sengih, puas hati, semua ada… Yang malu-malu pun ada… 

 

Yang tak tahan tu, kawan-kawan diorang pulak yang jeles sebab si isteri tu dapat hadiah bouquet huhu. Ada jugak kawan sporting yang join sekali tumpang happy untuk si isteri dan tumpang sengih dalam gambar hehehe. 

 

Yang pasti, si pemberi hadiah iaitu anda sendiri pun mesti puas hati sebab dapat surprisekan dan bagi hadiah bouquet bunga dan coklat untuk birthday isteri anda tersayang. Mesti dia takkan lupa dan makin sayang kat anda. 

 

Ingat, perempuan ni especially isteri anda, tak mudah lupa apa yang anda dah buat kat dia. Terutama sekali apa yang buat dia happy dan rasa bahagia. Lepas ni dalam hati dia, dia akan ingat anda sebagai seorang suami yang memahami, penyayang dan romantik. In syaa Allah dia akan setia dan selalu support anda dari belakang. Siapa yang taknak dapat isteri macam nikan?

 

Sekarang ni dah banyak sangat saya dapat order hadiah bunga dan coklat untuk birthday ni. Setiap kali lepas order, bila tengok balik gambar-gambar isteri yang dapat hadiah dari suami ni, saya bersyukur sangat. 

 

Sebab saya dapat tengok betapa happynye isteri ni masa dapat bouquet bunga dan coklat dari suami tercinta. Satu perasaan yang tak boleh nak explain bila jadi sebahagian dari kegembiraan anda dan isteri anda. Pasal nilah sampai ke hari ni saya still teruskan dengan order bouquet bunga coklat untuk birthday ni.

 

Dan pasal tu jugaklah saya nak tolong anda untuk dapatkan satu hadiah special bouquet bunga dan coklat untuk birthday isteri anda tersayang. Untuk anda bagitahu isteri anda yang anda ingat birthday dia dan sebagai tanda kasih sayang dan terima kasih anda kat isteri anda.

 

Serahkan je kat saya dan team buat, anda just tunggu isteri anda balik rumah dan dia cakap terima kasih kat anda atas hadiah yang sangat special dan menawan.

 

“ADA CONTOH TAK NAK TENGOK?”

 

Mestila ada. Ni dia antara bouquet bunga dan coklat yang dah menggembirakan ramai isteri dan suami macam anda.

Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. RM59.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery.

Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. RM79.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery. Birthday Bouquet Delivery.

Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. with Balloon and Teddy Bear.

RM199.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery.

Graduation Day Bouquet. Hamper Bunga untuk Hadiah Hari Graduation Melaka
Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. RM79.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery. Birthday Bouquet Delivery.

Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. RM59.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery. Birthday Bouquet Delivery. Bouquet Coklat Hari Jadi Melaka.

Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. RM59.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery. Birthday Bouquet Delivery. Bouquet Coklat Hari Jadi Melaka.

Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. RM59.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery. Birthday Bouquet Delivery. Bouquet Coklat Hari Jadi Melaka. Bouquet untuk Graduation Day Melaka.

Bouquet Coklat Melaka Zeeyra. RM59.

Chocolate Bouquet Melaka. Melaka Surprise Delivery. Birthday Bouquet Delivery. Bouquet Coklat Hari Jadi Melaka.

“CANTIK, MESTI ISTERI SAYA SUKA NI! BERAPA HARGA DIA?”

Harga dia start dari Rm50 yang simple sampailah Rm300 sekali dengan bear besar.

“ADA BUNGA SEGAR TAK?”

Kalau isteri tuan suka bunga segar takda masalah, sebab saya memang ada buat pakej bouquet coklat dengan bunga segar sekali. Anda boleh request je apa-apa, in syaa Allah saya dan team buat ikut apa yang anda request.

“SELAIN BOUQUET BUNGA DENGAN COKLAT, APA LAGI YG ADA?”

Haaa, sebenarnya banyak lagi yang ada. Anda boleh tambah kad, belon, hamper, hadiah, bear kecil dan bear besar. Kalau apa yang anda nak takda, anda boleh request dulu. Saya dan team akan try usahakan juga untuk anda bagi hadiah special bouquet bunga dan coklat kat isteri tersayang.

“HHMMM…MENARIK. ADA BUAT DELIVERY KAT AREA MELAKA TAK?”

Mestila ada. Anda bagitau je alamat isteri anda kat mana nak saya dan team pergi hantar kat area Melaka ni. Dan bila anda nak hadiah bunga dan coklat tu sampai kat isteri anda.

Tak kisahlah kat mana pun, kat sekolah ke, hospital ke, office ke, rumah pun boleh. In syaa Allah takda masalah. So far dah banyak tempat team saya pergi buat delivery kat area Melaka untuk hantar bouquet bunga dan coklat ni.

 

“BOLEH SELF COLLECT?”

Boleh. 

Boleh datang kat Zeeyra Hamper Melaka

di :

MT 2196, Jalan Taman Bandar Baru, 78300, Masjid Tanah, Melaka

 

 

BAHAGIAN OPERASI 

BOUQUET COKLAT MELAKA ZEEYRA :

“BIRTHDAY ISTERI SAYA DAH NAK DEKAT NI. MACAM MANA NAK ORDER?

Untuk order, klik je mana-mana butang

kat bawah:

Klik sini untuk terus whatsapp:

Atau,

klik sini untuk terus call :

Terima Kasih.

Zeeyra,

Kedai Hamper dan Hadiah Melaka.

017-3054350.

http://ift.tt/2BSrFKS

Comments

Popular posts from this blog

Hamper Makanan / Tupperware Melaka by zeeyrahamper.com

Assalamualaikum, dan selamat sejahtera semua! Kami sedia menerima tempahan Pelbagai Jenis Hamper  untuk semua jenis Majlis. Sila lihat antara Contoh Hamper Makanan Murah di Melaka kami : Hamper Makanan dan Minuman RM40 Hamper Makanan dan Minuman RM25-RM30  Hamper Makanan dan Tupperware RM20-RM35 Hamper Makanan dan Minuman RM80 Hamper Tupperware RM35 Hamper Makanan Ringan RM5 Hamper Tupperware dan Minuman RM5 Hamper Makanan dan Tupperware RM10 Berminat? Hubungi kami di  017-3054350  untuk tempahan sekarang! untuk Whatsapp, terus tekan Sini . NAK TENGOK LEBIH HAMPER DALAM CATALOG ZEEYRA? KLIK BUTANG MERAH KAT BAWAH: Terima Kasih, Zeeyra, Kedai Hamper dan Hadiah Melaka. Masjid Tanah, Melaka. email: zeeyrarich@gmail.com tel: 017-3054350 # hamper melaka  # hamper murah melaka  # hamper baby melaka  # tempahan hamper di melaka  #kedai hamper melaka  # hampe

Hamper Makanan dan Minuman RM20 Melaka

Set Hamper Makanan dan Minuman berkualiti, sesuai untuk Hadiah Aktiviti Dewasa dan Remaja juga kanak-kanak. Apa yang anda akan dapat dalam set ini ialah : Bakul. Rota. Air Botol Besar. Keropok Besar. Maggie Cup. Yoki/Oat/Moore. Danish. Choc Twist. # Kandungan barangan mungkin akan berubah dari masa ke semasa mengikut availability stock barangan. # Pilihan Warna Reben : Random @ mengikut tema majlis anda.       Kami mengalu-alukan tempahan secara pukal (Bulk Order). Tiada Had Minimum Order. Delivery Servis disediakan untuk seluruh Melaka dengan caj delivery minima mengikut destinasi. Self-Collect disediakan di alamat kami di Masjid Tanah, Melaka. (Sila klik pada location direction untuk panduan ke kedai kami). Klik sini untuk direct whatsapp kami :  Auto Whatsapp Zeeyra Hamper  (Sila nyatakan jenis Hamper dan Kuantiti yang dikehendaki di dalam whatsapp anda, beserta pilihan warna reben jika ada)   Terima kasih, Zeeyra, 017-3054350 http://ift.tt/2muKlKw

HAMPER MELAKA - Hamper Cabutan Bertuah Melaka

SENARAI HAMPER CABUTAN BERTUAH KAMI: RM3 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm3 RM5 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm5 RM10 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm10 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm10 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm10 RM15  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm15 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm15 RM20  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm20 RM30 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm30 RM35 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm35 RM40  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm40 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm40 RM45 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm45 RM50  Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm50 Hamper Cabutan Bertuah Melaka Zeeyra Rm50 RM80 Hamper Cabutan Bertuah dan Hamper Majlis di Melaka RM100  "Kami turut buat hamper mengikut bajet dan  permintaan anda."